Imagen de precarga

English

Baltazar y Nicolas Foundation Inc. is an organization originated in New York (U.S.A.) which gives financial support to social programs providing early childhood development services towards vulnerable population, including families in poverty or extreme poverty around Peru.

Gifts from U.S. donors may be received by Baltazar y Nicolas Foundation Inc., a charitable corporation formed under the New York Not-for-Profit Corporation Law whose principal objective is to provide financial support to Fundacion Baltazar y Nicolas. Baltazar y Nicolas Foundation Inc. is in the process of applying to be recognized by the U.S. Internal Revenue Service as a 501(c)(3) tax-exempt organization, although no assurance can be given at this time that such application will be accepted. In compliance with IRS regulations and board policy, Baltazar y Nicolas Foundation Inc. maintains complete discretion and control over allocation of the gifts it receives.

For more information you can contact us here: hello@bynfoundation.org

Castellano

Baltazar y Nicolas Foundation Inc. es una organización originada en Nueva York (EE. UU.) Que brinda apoyo financiero a programas sociales que brindan servicios de desarrollo de la primera infancia a la población vulnerable, incluidas las familias en situación de pobreza o extrema pobreza en el Perú.

Baltazar y Nicolas Foundation Inc., una corporación caritativa formada bajo la Ley de corporaciones sin fines de lucro de Nueva York, puede recibir obsequios de donantes estadounidenses cuyo objetivo principal es brindar apoyo financiero a la Fundación Baltazar y Nicolas. Baltazar y Nicolas Foundation Inc. está en proceso de solicitar ser reconocido por el Servicio de Impuestos Internos de los EE. UU. Como una organización exenta de impuestos 501 (c) (3), aunque en este momento no se puede garantizar que dicha solicitud sea aceptada. En cumplimiento con las regulaciones del IRS y la política de la junta, Baltazar y Nicolas Foundation Inc. mantiene total discreción y control sobre la asignación de las donaciones que recibe.

Para más información puede contactarnos aquí: hello@bynfoundation.org

es_PESpanish
en_USEnglish es_PESpanish